Ροή Ειδήσεων:

Στα «μελανόλευκα» οι: Παραφέστας Ζήσης, Τοπουζλής Ηρακλής και Τριανταφυλλίδης Λάζαρος

Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017


Ο ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίαςτου με τρεις νεαρούς ταλαντούχους ποδοσφαιριστές:

Τον 24χρονο υψηλόσωμο έμπειρο Λαρισαίο
Ζήση Παραφέστα, (1,95) έχοντας αγωνιστεί ολόκληρες χρονιές σε ομάδες Γ΄ εθνικής κατηγορίας στην Φαρκαδόνα Τρικάλων και στον ΔωτιέαΑγιάς Λάρισας.
Ο ποδοσφαιριστής μετά την υπογραφή ανέφερε: «Ευχαριστώ τον Πιερικό που πίστεψε στις δυνατότητές μου και έρχομαι για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της».

Τον 19χρονο τερματοφύλακα Ηρακλή Τοπουζλή,από τον Κορινό Πιερίας έχοντας αγωνιστεί στην Κ17 της ΠΑΕ ΠΑΟΚ στην Κ20 της ΠΑΕ ΒΑΤΑΝΙΑΚΟΣ, στον Θερμαϊκό Κορινού και τελευταία στην Α.Ε. Περίστασης. Ο ποδοσφαιριστής μετά την υπογραφή ανέφερε: «Είναι τιμή μου και χαρά μου να αγωνιστώ στην ομάδα της πόλης μου δίνοντας τον καλύτερο εαυτό μου».

Τον 18χρονο αμυντικό ποδοσφαιριστή από τη Βέροια  Λάζαρο Τριανταφυλλίδη, αγωνιζόμενος στην χρονιά που μας πέρασε στην Κ20 της ΠΑΕ ΑΙΓΙΝΙΑΚΟΣ. Ο ποδοσφαιριστής μετά την υπογραφή ανέφερε: «Είναι μια πρόκληση για μένα να βρίσκομαι σε μια ιστορική ομάδα όπως είναι ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ».

Ο ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ καλωσορίζει στην μεγάλη οικογένεια τους τρεις παραπάνωνεαρούς ταλαντούχους ποδοσφαιριστές.

Τους ευχόμαστε να είναι υγιείς και να προσφέρουν στην ομάδα μας πολλές επιτυχίες με τημελανόλευκη φανέλα.

Γραφείο Τύπου ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ
Share this Article on :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
© Copyright KateriniGoal - Nick Gkimpis 2011 - 2017 All Rights Reserved